piątek, 10 października 2008

Odwiedziny w szkole i baaardzo miłe sygnały z Polski ;) hihihi

Wczoraj przed południem wyrwaliśmy się na chwilę z biblioteki, żeby odwiedzic szkołę znajdującą się tuż obok :) Jak możecie zauważyc na zamieszczonej wcześniej mapce ;) szkoła jest dokładnie po drugiej stronie drogi - nie mieliśmy więc daleko!

Szkoła jest prowadzona przez nasze tutejsze siostry Marianistki, jest więc szkołą katolicką. Jednak nie chodzą do niej tylko dzieci z rodzin katolickich - dużą grupę (jeśli nie większośc) uczniów stanowią muzułmanie.


Uczniów jest baaaardzo dużo ... nauczycieli kilku może, z czego teraz ktoś wyjechał, ktoś zachorował ... klasy mają po kilkudziesięciu uczniów, a teraz dodatkowo są łączone zajęcia - no bo nauczycieli brak.


Dzieciaki miały wiele radości z naszych odwiedzin:) my też :)
Jak tylko uporamy się z pracami w bibliotece (kończymy literkę M) to będziemy mieli dla nich duuużo więcej czasu! hihihihihi



No i muszę też wspomniec, że jest też przedszkole. Fajne maluchy, ale jest ich mało - może kilkanaście osób. Ich też będziemy odwiedzac! hihihihih

To tak w wieeelkim skrócie co ostatnio nowego ;)

A teraz .... hihihihihih:)
dzisiaj mamy bardzo miły dzień dzięki kilku wspaniałym osóbkom:) hihihihih
dziękujemy za wszystkie sygnałki i sms'ki (nawet Rafał się odezwał... ;) )
JESTEŚCIE KOCHANI !

Jutro wieczorem bedziemy z Wami ... duchowo i sercowo:)

Pozdrawiamy wszyyyystkich wszyyyystkich!
Całusy :*

7 komentarzy:

Basinek pisze...

:* :D :) :D :*

Sosenka pisze...

Kochani moi - jeden Bóg chyba tylko wie, który raz ja zakładam sobie tu konto, żeby cokolwiek napisać. Co już mam zamiar coś tu od siebie dodać to okazuje się, że zapomniałam hasła np.
Myślę o was trzymam kciuki za powodzenie akcji hi, hi paps

Sosenka pisze...

o i jeszcze jedno muszę wyrazić swoje zdanie może poprą mnie inni, że uwielbiam jak coś tak napiszecie jakby to powiedzieć - bezpośrednio do swoich przyjaciół rodziny. Karolina Rafałowski był taki szczęśliwy, że o nim wspomniałaś HO HO HO mówię wam warto było to zobaczyć :-)

KasiaSz. pisze...

hihihihi.:D:D:D
trzymajcie się cieplutko.:)
my tu Wam non stop sygnaly z Polski wysylamy, tylko nie zawsze telefonicznie.;D

ale tak telepatycz\nie to juz MON STOP!:)

Zajączek pisze...

hej

Zajączek pisze...

ja mam podobny problem jak Madzia i juz tysiąc możliwych haseł wpisałam - bo oczywiście miało byc takie proste do zapamiętania :)zanim sie zalogowałam. Ale udało się zanim założyłam nowe konto.

Wpisy czytam z wielkim zaciekawieniem a zdjęcia bombowe! Za każdym razem mam nadzieję że coś imiennie napiszecie do Nas ale wiadomo, ze do każdego tak pisać to chyba by czasu nie starczyło na misje :)
Chciałoby się cały czas coś nowego czytać o waszej wyprawie i chociaż nie codziennie są nowe wieści to wystarczająco czesto. Oby tak dalej!!
Buziaki dla Was Kochani :)

lidzia pisze...

widze ze Fabian juz jest ekspertem w zabawie z dziecmi to mu sie przyda mysle ze w nie dalekiej przyszlosci hi,hi